blog bezoekerss:

maandag 4 juli 2011

Beauty tips!

Hello readers♥,
in deze post laat ik jullie wat ''beauty tips'' zien. En dat houd in dat ik producten die ik gebruik aan jullie aanraad, ik heb vier producten.. En die ga ik nu laten zien!
Wil je de producten zien?
Klik dan op Read more♥.

 Je zag hem net ookal maar dit vind ik een echte aanrader! De make-up organizer van de action. hij kost maar €2,60 en is super handig om je dagelijkse make-up in te doen!! Ik wilde hem graag hebben omdat Beautylab en misslipgloss hem ookal aanraadde en nu ik hem heb vind ik dat jullie hem ook moeten kopen! : )
 Dit is de GIGANTIC volume mascara van Eveline cosmetics, ik heb hem bij de Beauty tips gezet omdat ik hem gratis hem besteld op: gratismascara.nl. En hij is €12,95 waard ( als ik het goed heb ) en hij bevalt heel erg goed, en hij blijft ook goed zitten! De verpakking vind ik dan weer wat minder aangezien ik niet zo van goud/geel hou maar dat maakt mij verder eigenlijk niet zo heel veel uit!
 Deze lipgloss had ik al eerder laten zien in een post, hij heet: XXXL shine. Hij is van essence en hij kostte €1,79. En voor dat lage prijsje is het gewoon een prima lipgloss! Hij geeft echt een hele mooie kleur af, want  je lippen krijgen een beetje een kersen kleur. En hij ruikt ook super lekker. Dus ik zou hem echt kopen!
Deze make-up reinigings doekjes komen ook van de action, ze kosten €0,44 cent per pakje en dan heb je vijfentwintig doekjes. Ze werken heel goed en je gaat er lekker door ruiken. Soms prikt het een klein beetje maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een best wel droge hoofdhuid heb!

Dit was mijn post, hopelijk hebben jullie er wat aan!
Ik vond het in ieder geval leuk om is een keer een beauty post te maken.

XxJoJo

4 opmerkingen: