blog bezoekerss:

dinsdag 19 juli 2011

Crazy me..

Lieve lezers,
Vandaag een post met wat belangrijke vragen. Dus lees vooral door!! Want ik wil graag iets doen maar ik twijfel en ik weet dus niet wat ik moet doen. Want ik zit eraan te denken om deze blog te verwijderen, ik stop niet maar ik begin een nieuwe blog. Omdat ik nu weet hoe alles precies werkt en ik met een wat proffesionelere start en betere layout wil beginnen! En dus eigenlijk met een nieuwe start!!
Ik denk er heel serieus over na maar weet het nog niet zeker, maar als ik het ga doen hoop ik dat de ik de volgers die ik hier heb gehad ook mij daar weer gaan followen. Dat zou ik super lief vinden! : )
Wat vind jij ervan??
Plaats please een reactie!! : )


XxJoJo!

5 opmerkingen:

  1. Je kunt ook alles verwijderen (artikeltjes enzo) en een nieuwe lay-out maken en dan heb je de volgers nog (:

    Maar als jij zelf liever alles verwijderd en helemaal opnieuw begint (dus een nieuwe aanmaken),
    moet je dat vooral doen :3.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan inderdaad het beste doen wat xVengeance zegt ! dan heb je nog gewoon al je volgers en dan is iets handiger ;)

    xxx Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohjha zou jij mij trouwens uit willen leggen hoe je een poll maakt ? ik heb namelijk geeen flauw idee. !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ook al mijn berichten verwijdert en een nieuwe lay-out en ik ben er heel tevreden mee. dus het is zeker een aanrader ;3

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de reacties, maar ik begin toch liever zegmaar ECHT opnieuw.. En zoals ik al zei: ik zou het super leuk vinden als jullie me ook gaan volgen op die blog!! : )
    Ik zal een post plaatsen als de nieuwe blog er is , want ik laat deze nog wel even 'bestaan' zodat jullie de link niet kunnen vergeten, & enz.

    xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen