blog bezoekerss:

zondag 10 juli 2011

Before and afterr~!

Hello lovely readers!
Ik post deze vakantie lekker veel omdat ik alle tijd heb en daarom jullie extra wil verwennen met leuke posts. In deze post laat ik jullie mijn nieuwe kapsel zien omdat ik vrijdag ochtend naar de kapper ben geweest. Opzich is de verandering niet HUGE maar toch wil ik het even laten zien. Want ik heb namelijk een  rechte pony laten knippen terwijl ik eerst een schuine lock had. Eerst twijfelde ik heel erg maar toen ik van meerdere vriendinnen hoorde dat het me wel leuk zou staan heb ik er toch maar voor gekozen.

wat vinden jullie ervan?

XxJoJo

2 opmerkingen:

  1. Serieus het staat je echt prachtig o.0
    Hahaha ik nam ook een x zo een ponny maar eerst was is tekort en toen ging is golven en zag het er niet uit. xd

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat leeuk!
    Ik moet binnenkort ook maar eens naar de kapper, haha

    BeantwoordenVerwijderen