blog bezoekerss:

woensdag 13 juli 2011

I just wanted to do something diffrent.

Hallo lieve followers!
Ik heb het echt nog nooit gezegd maar ik ben echt super blij dat jullie allemaal leuke reacties plaatsen bij mijn berichten. Ik wil jullie daar dan ook voor bedanken en natuurlijk sowieso al dat jullie op mijn blog kijken want hij is alweer bijna 5000 keer bekeken waar ik ook Super Super blij mee ben!
Maar dan even waar deze post over gaat. In deze post vertel ik waarom ik mijn blog heb veranderd, en ik heb een filmpje: een roomtour. Het filmpje duurt iets langer dan zes minuten dus ik zal er alleen naar kijken als je er zin in hebt! Haha.

Dus als eerste ga ik even vertellen waarom ik mijn blog veranderd heb. Zoals je in de titel van deze post al leest ik wilde is een keer iets anders doen. Dat geld niet alleen voor het filmpje die je zo kan bekijken maar ook voor de lay-out van mijn blog. Ik vond het roze wat te kinderlijk en ik wilde graag iets op mijn achtergrond. En dit is het dus geworden! Hopelijk vinden jullie het mooi, of in ieder geval oké. Dan wil ik ook nog even zeggen dat ik stop met jumpbreakers gebruiken omdat ik merk dat ik hierdoor minder snel reacties krijg en ook minder viewers heb. Ik doe het bloggen natuurlijk omdat ik het leuk vind maar iedere blogger vind zoveel mogelijk kijkers ook leuk!

hier het filmpje:


en nog een paar foto's:






Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic 
Dit was alweer mijn post voor deze keer! Dus hopelijk vonden jullie het leuk! : )
XxxJoJo

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kamer toch vrij netjes hoor. :)
    Lekker fris kleurtje op de muur trouwens. xx


    **Een bezoekje of reactie terug is ook voor mij een duwtje in de rug. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw jouw kamer is leuk! Lekker groen en helder ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kamer! Ik heb je getagd: http://mizzcrea.blogspot.com/2011/07/tag-sunshine-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kamer heb je ! ♥

    BeantwoordenVerwijderen