blog bezoekerss:

zondag 17 juli 2011

Summer time?!

Hee, lieve lezers.
Ik heb eindelijk officieel vakantie ( vrijdag 15 juli ) en het bevalt me goed. Alleen het weer werkt nog niet echt mee , waar ik super erg van baal! Dit is toch geen zomer weer?
Als ik nu naar buiten kijk zie ik een grijze en sombere lucht met wwat regen en takken van de bomen die heen en weer zwieren. Gellukig heb ik binnen ook leuke dingen om te doen zoals dingen naaien. Ik had een poll geplaatst met de vraag wat jullie graag wilde zien er kwam uit : een roomtour, meer zelf gemaakte dingen , en meer DIYS. Daarvan heb ik al een roomtour gedaan en ik wil jullie dus nu ook even iets laten zien wat ik deze week gemaakt heb. Het is een crop top, ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Het was eerst een gewoon T-shirt waarvan ik de hals lager heb gemaakt, en het mutsje eraf heb gehaald. Daarna heb ik er een tekst opgeschreven: I have my own style. Ik weet eignelijk niet eens of dat goed engels is en of het niet : I have got my own style moet zijn. Of I got my own style. Weet één van jullie het misschien?? Naja in ieder geval hier wat foto's:

                  


wat vinden jullie ervan?
Plaats een reactie!

XxxJoJo♥♥

 


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg !!


    groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje en laat dan zeker een berichtje achter
    (vergeet ook zeker mijn GIVE-AWAY niet)

    BeantwoordenVerwijderen