blog bezoekerss:

vrijdag 15 juli 2011

New buys,♥.

Hallo lieve, lieve followers!!♥
Vandaag weer een post met weer een filmpje, omdat het vakantie is heb ik namelijk veel meer tijd voor leuke posts! En deze keer heb ik het wel een beetje bewerkt met windows movie maker en dus is het niet zo saai. Omdat mijn camera soms niet goed scherp stelt en ik nog niet precies de goede instellingen heb gevonden heb ik ook nog wat foto's zodat jullie de producten nog wat beter kunnen bekijken. Heel veel kijk en luister plezier! ( hij duurt ongeveer vier minuutjes ) haha.
En hier nog wat foto's om mijn aankoopjes wat beter te kunnen bekijken :

Dit was alweer de post voor vandaag, dus hopelijk vonden jullie het leuk!
En jullie weten: reacties maken me blij : )

Xxx JoJo♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten